Mimo pełni sezonu, wyjazdów, urlopów etc. zamieszczam mini niezbędnik każdego MG. Moim zdaniem taka skromna galeria BNów powinna znajdować się pod ręką każdego Narratora, który prowadzi sesje miejskie. Dzięki niej będzie miał gotowego bohatera niezależnego na wypadek niespodziewanych spotkań lub nieprzewidzianych zachowań graczy.
Karczemny pijak
Si Zr Ko Pe Wo Ch
12 11 10 10 9 9
Komunikacja 1 Zastraszanie
Walka wręcz 1 Walka bez broni
Pancerz
Brak
Broń
Improwizowana
Pięści - Obr 1, Atak 13
Butelka - Obr 2, Atak 12
Taboret - Obr 3, Atak 12
Rany
Draśnięcie 1-2 Lekka rana 3-4 Poważna rana 5-9 Śmiertelna rana 10+
O O O O O O O O O
Wykidajło
Si Zr Ko Pe Wo Ch
13 11 10 11 9 10
Komunikacja 1 Zastraszanie
Walka wręcz 1 Walka bez broni (2)
Pałka jednoręczna
Czujność 1 Wypatrywanie
Pancerz
Brak
Broń
Pięści - 1 (+1 premia siły), Atak 14
Pałka - Obr 4 (+1 premia siły), Atak 13
Sztylet - Obr 2 (+1 premia siły), Atak 12
Rany
Draśnięcie 1-2 Lekka rana 3-4 Poważna rana 5-9 Śmiertelna rana 10+
O O O O O O O O O
Uliczny bandzior
Si Zr Ko Pe Wo Ch
12 10 11 13 10 10
Komunikacja 1 Zastraszanie
Walka wręcz 1 Walka bez broni
Sztylet
Czujność 1 Wypatrywanie
Poruszanie się 1 Bieg
Złodziejstwo 1 Przeszukiwanie
Pancerz
Skórzana kurtka (ręce, pierś, podbrzusze) - 2 PP
Broń
Pięści - Obr 1, Atak 12
Sztylet - Obr 2, Atak 12
Rany
Draśnięcie 1-2 Lekka rana 3-5 Poważna rana 6-10 Śmiertelna rana 11+
O O O O O O O O O
Miejski złodziejaszek
Si Zr Ko Pe Wo Ch
8 13 9 13 10 10
Komunikacja 1 Przekonywanie
Walka wręcz 1
Czujność 1 Wypatrywanie (2)
Poruszanie się 1 Bieg
Złodziejstwo 2 Kradzież kieszonkowa
Skradanie się
Pancerz
Brak
Broń
Pięści - Obr 1, Atak 14
Sztylet - Obr 2, Atak 14
Rany
Draśnięcie 1 Lekka rana 2-4 Poważna rana 5-8 Śmiertelna rana 9+
O O O O O O O O O
Ulicznica
Si Zr Ko Pe Wo Ch
8 13 8 12 10 12
Komunikacja 1 Przekonywanie
Uwodzenie
Sztuka miłosna
Czujność 1 Wypatrywanie
Pancerz
Brak
Broń
Brak
(ew. Pięści - Obr 1, Atak 13)
Rany
Draśnięcie 1 Lekka rana 2-3 Poważna rana 4-7 Śmiertelna rana 8+
O O O O O O O O O
Żebrak
Si Zr Ko Pe Wo Ch
8 12 8 12 10 8
Komunikacja 1 Przekonywanie
Czujność 1 Wypatrywanie
Nasłuchiwanie
Złodziejstwo 1 Znajomość półświatka
Kradzież kieszonkowa
Przetrwanie 1 Wyszukiwanie pożywienia
Pancerz
Brak
Broń
Brak
(ew. Pięści - Obr 1, Atak 12)
Rany
Draśnięcie 1 Lekka rana 2-3 Poważna rana 4-7 Śmiertelna rana 8+
O O O O O O O O O
Strażnik miejski
Si Zr Ko Pe Wo Ch
12 10 10 10 9 8
Walka wręcz 2 Halabarda (2)
Miecze jednoręczne
Czujność 1 Nasłuchiwanie
Wypatrywanie
Poruszanie się 1 Bieg
Pancerz
Kolczuga (ręce, pierś, podbrzusze) - 6 PP
Hełm otwarty (głowa) - 4 PP
Broń
Halabarda - Obr 12, Atak 14
Miecz szeroki - Obr 6, Atak 13
Rany
Draśnięcie 1-2 Lekka rana 3-4 Poważna rana 5-9 Śmiertelna rana 10+
O O O O O O O O O
Prywatny ochroniarz
Si Zr Ko Pe Wo Ch
12 12 11 10 9 10
Walka wręcz 2 Walka bez broni
Miecze jednoręczne (2)
Czujność 1 Nasłuchiwanie
Wypatrywanie
Poruszanie się 1 Bieg
Pancerz
Utwardzana skóra (pierś, podbrzusze) - 4 PP
Hełm otwarty (głowa) - 4 PP
Broń
Miecz szeroki - Obr 6, Atak 16
Rany
Draśnięcie 1-2 Lekka rana 3-5 Poważna rana 6-10 Śmiertelna rana 11+
O O O O O O O O O
Najemnik
Si Zr Ko Pe Wo Ch
13 12 12 10 10 10
Walka wręcz 2 Topory jednoręczne
Miecze jednoręczne
Topory dwuręczne
Tarcze
Czujność 1
Poruszanie się 1 Bieg
Jazda konna
Przetrwanie 1
Pancerz
Kolczuga (ręce, pierś, podbrzusze, nogi) - 6 PP
Hełm otwarty (głowa) - 4 PP
Broń
Miecz szeroki - Obr 6 (+1 premia siły), Atak 15
Topór bojowy Obr 10 (+1 premia siły), Atak 15
Tarcza
Tarcza trójkątna - Obrona 15, Szansa sparowania 7, Wytrzymałość 17
Rany
Draśnięcie 1-2 Lekka rana 3-5 Poważna rana 6-11 Śmiertelna rana 12+
O O O O O O O O O
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz