poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Bohaterowie Niezależni - Miasto

Mimo pełni sezonu, wyjazdów, urlopów etc. zamieszczam mini niezbędnik każdego MG. Moim zdaniem taka skromna galeria BNów powinna znajdować się pod ręką każdego Narratora, który prowadzi sesje miejskie. Dzięki niej będzie miał gotowego bohatera niezależnego na wypadek niespodziewanych spotkań lub nieprzewidzianych zachowań graczy.

Karczemny pijak

Si    Zr    Ko    Pe    Wo    Ch
12    11    10    10     9      9

Komunikacja    1    Zastraszanie
Walka wręcz    1    Walka bez broni

Pancerz
Brak

Broń
Improwizowana
Pięści - Obr 1, Atak 13
Butelka - Obr 2, Atak 12
Taboret - Obr 3, Atak 12

Rany
Draśnięcie 1-2     Lekka rana 3-4     Poważna rana 5-9      Śmiertelna rana 10+
O O O                 O O O                 O O                         O

Wykidajło

Si    Zr    Ko    Pe    Wo    Ch
13    11    10    11     9       10

Komunikacja    1    Zastraszanie
Walka wręcz    1    Walka bez broni (2)
                             Pałka jednoręczna
Czujność         1    Wypatrywanie

Pancerz
Brak

Broń
Pięści - 1 (+1 premia siły), Atak 14
Pałka - Obr 4 (+1 premia siły), Atak 13
Sztylet - Obr 2 (+1 premia siły), Atak 12

Rany
Draśnięcie 1-2     Lekka rana 3-4     Poważna rana 5-9      Śmiertelna rana 10+
O O O                 O O O                 O O                         O

Uliczny bandzior

Si    Zr    Ko    Pe    Wo    Ch
12    10    11    13    10     10

Komunikacja      1    Zastraszanie
Walka wręcz      1    Walka bez broni
                              Sztylet
Czujność            1    Wypatrywanie
Poruszanie się    1    Bieg
Złodziejstwo        1    Przeszukiwanie

Pancerz
Skórzana kurtka (ręce, pierś, podbrzusze) - 2 PP

Broń
Pięści - Obr 1, Atak 12
Sztylet - Obr 2, Atak 12

Rany
Draśnięcie 1-2     Lekka rana 3-5     Poważna rana 6-10      Śmiertelna rana 11+
O O O                 O O O                O O                             O

Miejski złodziejaszek

Si    Zr    Ko    Pe    Wo    Ch
8     13     9      13     10     10

Komunikacja      1    Przekonywanie
Walka wręcz      1   
Czujność           1    Wypatrywanie (2)
Poruszanie się   1    Bieg
Złodziejstwo       2    Kradzież kieszonkowa
                               Skradanie się
Pancerz
Brak

Broń
Pięści - Obr 1, Atak 14
Sztylet - Obr 2, Atak 14

Rany
Draśnięcie 1    Lekka rana 2-4     Poważna rana 5-8      Śmiertelna rana 9+
O O O             O O O                 O O                          O

Ulicznica

Si    Zr    Ko    Pe    Wo    Ch
8    13     8      12     10     12

Komunikacja    1    Przekonywanie   
                             Uwodzenie
                             Sztuka miłosna
Czujność         1    Wypatrywanie

Pancerz
Brak

Broń
Brak
(ew. Pięści - Obr 1, Atak 13)

Rany
Draśnięcie 1    Lekka rana 2-3     Poważna rana 4-7      Śmiertelna rana 8+
O O O            O O O                  O O                          O

Żebrak

Si    Zr    Ko    Pe    Wo    Ch
8    12      8     12     10      8

Komunikacja    1    Przekonywanie   
Czujność         1    Wypatrywanie
                             Nasłuchiwanie
Złodziejstwo     1    Znajomość półświatka
                             Kradzież kieszonkowa
Przetrwanie      1    Wyszukiwanie pożywienia

Pancerz
Brak

Broń
Brak
(ew. Pięści - Obr 1, Atak 12)

Rany
Draśnięcie 1    Lekka rana 2-3     Poważna rana 4-7      Śmiertelna rana 8+
O O O            O O O                  O O                          O

Strażnik miejski


Si    Zr    Ko    Pe    Wo    Ch
12    10    10    10     9      8

Walka wręcz       2    Halabarda (2)
                               Miecze jednoręczne
Czujność            1    Nasłuchiwanie
                               Wypatrywanie
Poruszanie się    1    Bieg

Pancerz
Kolczuga (ręce, pierś, podbrzusze) - 6 PP
Hełm otwarty (głowa) - 4 PP

Broń
Halabarda - Obr 12, Atak 14
Miecz szeroki - Obr 6, Atak 13

Rany
Draśnięcie 1-2     Lekka rana 3-4     Poważna rana 5-9      Śmiertelna rana 10+
O O O                 O O O                 O O                         O

Prywatny ochroniarz

Si    Zr    Ko    Pe    Wo    Ch
12    12    11    10    9      10

Walka wręcz       2    Walka bez broni
                               Miecze jednoręczne (2)
Czujność            1    Nasłuchiwanie
                               Wypatrywanie
Poruszanie się    1    Bieg

Pancerz
Utwardzana skóra (pierś, podbrzusze) - 4 PP
Hełm otwarty (głowa) - 4 PP

Broń
Miecz szeroki - Obr 6, Atak 16

Rany
Draśnięcie 1-2     Lekka rana 3-5     Poważna rana 6-10      Śmiertelna rana 11+
O O O                 O O O                O O                             O

Najemnik

Si    Zr    Ko    Pe    Wo    Ch
13    12    12    10    10    10

Walka wręcz           2    Topory jednoręczne
                                    Miecze jednoręczne
                                    Topory dwuręczne
                                    Tarcze
Czujność                1   
Poruszanie się        1     Bieg
                                     Jazda konna
Przetrwanie            1   

Pancerz
Kolczuga (ręce, pierś, podbrzusze, nogi) - 6 PP
Hełm otwarty (głowa) - 4 PP

Broń
Miecz szeroki - Obr 6 (+1 premia siły), Atak 15
Topór bojowy  Obr  10 (+1 premia siły), Atak 15

Tarcza
Tarcza trójkątna - Obrona 15, Szansa sparowania 7, Wytrzymałość 17

Rany
Draśnięcie 1-2     Lekka rana 3-5     Poważna rana 6-11      Śmiertelna rana 12+
O O O                 O O O                O O                            O

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz